Regulamin apartamentu

 

W celu zapewnienia państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.

Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.

1. Apartament wynajmowany jest na doby. Minimalna ilość noclegów wynosi dwie doby.
2. Potwierdzenie rezerwacji apartamentu następuje po wpłaceniu zadatku. Zadatek jest bezzwrotny i nie ma możliwości przeniesienia go na inny termin. Zadatek jest płatny do 3 dni roboczych od daty wstępnej rezerwacji z wyłączeniem rezerwacji dokonanych na mniej niż 3 dni robocze przed rozpoczęciem pobytu.
3. Można odstąpić swoją rezerwację innym osobom jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu tej sytuacji z zarządcą apartamentów.
4. Zameldowanie w apartamentach rozpoczyna się od godziny 14.00 do 20.00 w dniu przyjazdu a kończy się o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu. Jeżeli ważne sprawy nie pozwolą gościom dotrzeć na czas prosimy o kontakt, nasza obsługa nie pracuje całodobowo.
5. Możliwość wcześniejszego przyjazdu przed godziną 14.00 należy uzgodnić z zarządcą apartamentu.
6. Prosimy, aby na minimum godzinę przed przyjazdem skontaktować się z Nami i umówić z obsługą na odbiór kluczy do apartamentu, odbiór kluczy odbędzie się na miejscu przy apartamentach.
6. W apartamentach obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.
7. Zachowanie gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowujących się agresywnie, naruszającym spokój oraz nieprzestrzegających powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, zarządca apartamentu ma prawo wymówić apartament w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat. Zarządca nie jest zobowiązany wówczas do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
8. Zarządca apartamentu ma prawo anulować wstępną rezerwację w ciągu 24h od momentu rezerwacji bez podania przyczyny.
9. Zarządca apartamentów ma prawo odmówić zakwaterowania i przyjęcia gości, którzy wykazują agresje słowną lub cielesną wobec pracowników, lub innych gości. Wpłacony wcześniej zadatek nie podlega zwrotowi.
10. Gość apartamentu zobowiązany jest uregulować należność za pobyt w dniu przyjazdu, po podpisaniu umowy na wynajem. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.
11. Goście w dniu przyjazdu otrzymują komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia goście ponoszą opłatę w wysokości 100 zł.
12. Zabranie ze sobą zwierząt domowych należy uprzednio uzgodnić z zarządcą apartamentów. Dopuszcza się możliwość odmowy zakwaterowania gości, którzy zabrali ze sobą zwierzę domowe do apartamentu bez wcześniejszego uzgodnienia. Dla zwierzęcia powinno być zabrane legowisko. Zabrania się przebywania zwierząt na kanapach, fotelach, łóżkach. Wymagane jest sprzątanie za zwierzęciem. Zabrania się pozostawienia zwierząt bez opieki w apartamencie. Za pobyt zwierząt pobierana jest dodatkowa opłata wg cennika na stronie internetowej.
13. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia poczynione w apartamencie
14. Przedmioty pozostawione przez gościa po opuszczeniu apartamentu na prośbę gościa mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany przez niego adres. W innym przypadku po trzech dniach od wyjazdu gościa z apartamentu, obsługa postąpi z rzeczami pozostawionymi stosowanie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
15. Przy każdorazowym opuszczaniu apartamentu prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy będących wyposażeniem apartamentów m.in. ręczników, koców, poduszek, pościeli, urządzeń. Prosimy o dbanie o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie okien i zakręcanie wody.
16. W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych używek.
17. W dniu zameldowania pobierana jest kaucja zwrotna przy wyjeździe w wysokości 300 zł, która jest zabezpieczeniem na poczet ewentualnych szkód dokonanych przez gości.
18. Wszelkie usterki urządzeń znajdujących się w apartamencie należy zgłaszać natychmiast zarządcy apartamentu. Gość, który umyślnie lub przez niewłaściwe użytkowanie zniszczy wyposażenie apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty.
19. W dniu wyjazdu obsługa apartamentu sprawdza stan pomieszczeń w obecności gościa. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych roszczeń zweryfikowanych przez obsługę będą rozpatrywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej.
20. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
21. Wcześniejszy wyjazd lub późniejszy przyjazd gościa z przyczyn niezależnych od zarządcy apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
22. Jeżeli życzą sobie Państwo fakturę za pobyt konieczne jest poinformowanie o tym przy dokonywaniu rezerwacji oraz podanie nazwy i numeru NIP firmy.
23. Zarządca apartamentu posiada dodatkowy komplet kluczy, w przypadku nagłych awarii, usterek może wejść do apartamentu w celu ich napraw podczas nieobecności gości w apartamencie.
24. REZERWACJE BEZ RYZYKA- zwrot 100 % kosztów w przypadku wprowadzenia obostrzeń dotyczących zakazu wynajmu krótkoterminowego.